Zadeldek Strass ruitersport pony's en paarden bordeaux

Ref :
8381525
Pluspunt
Het soepele en dikke dek is erg comfortabel voor het paard. De binnenkant in honingraatmotief absorbeert het zweet.
Users reviews
3.29 / 5 17 beoordeling
25,00 €*

3 BESCHIKBARE KLEUR(EN)

Voordelen

Draagcomfort
Soepele en zachte wattering. Schoftuitsparing voor maximaal comfort.
Zweetafvoer
Binnenkant met raatstructuur: De stof in polyester/katoen absorbeert het zweet.
Stabiliteit
Met singellus zodat het zadeldek goed onder het zadel blijft liggen.
Personalisatie
Mogelijkheid om het zadeldek aan beide kanten te laten borduren.
Sterk
Stof in polyester en katoen, goed bestand tegen wrijving en zweet.
Onderhoudsgemak
Regelmatig schoonmaken met een borstel. Machinewasbaar

DE KENMERKEN

Maat
Paard/pony
Type
Klassiek zadeldek
Samenstelling
Hoofdstof : 80.0% Polyester, Hoofdstof : 20.0% Katoen Voering : 75.0% Polyester, Voering : 25.0% Katoen vulling : 100.0% Polyester
Ontworpen voor
wie de rug van zijn paard wil beschermen tegen de druk van het zadel en het zadel tegen het zweet van het paard.
Garantie
2 jaar

TIPS

Opslag Tips
Plat opbergen op een droge en goed verluchte plaats.

Bijkomende informatie

Eén maat:
Geschikt voor paarden en pony's vanaf 1,40 m.
Vorm:
Geschikt voor veelzijdigheidszadels, springzadels. Niet geschikt voor dressuur- of westernzadels.
Afmetingen:
Lengte van de ruglijn: 58 cm. Hoogte: 54 cm.
Onderhoudstips:
Reinig je zadeldek regelmatig. Een vuil zadeldek kan namelijk huidirritatie veroorzaken. Borstel na elk gebruik de haren weg. Alle zadeldekken van Fouganza mogen in de wasmachine op 30 °C. Geen bleekwater gebruiken, mag niet in de droger, niet strijken, niet chemisch reinigen.

Users reviews

  • Vrouw
    40-49
    29 november 2017
    Gebruikt voor 2 tot 8 weken
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title

  • Man
    40-49
    09 april 2018
    Gebruikt voor 1 week of minder
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title
    Tapis de selle bordeaux strass

    La broderie noire avec les strass se déchire dès la première utilisation, même souci avec le 2ème tapis suite à échange.
    Solution : découdre sur 15 à 20 cm et stopper la couture;

    Antwoord van Wed'ze :

    Bonjour Monsieur,

    Je vous remercie pour votre retour concernant notre tapis STRASS. Je comprends parfaitement votre mécontentement en constatant que vous rencontrez deux fois de suite le même problème avec un de nos produits. Sachez que vous avez toujours la possibilité de le ramener en magasin pour que nous puissions vous rembourser.

    Cordialement,
    Audrey, Chef de Produit Fouganza

    LAURENT find this answer useful

  • Vrouw
    40-49
    26 maart 2018
    Gebruikt voor 1 week of minder
    That review has been deposited on this product version
    mauvaise qualité

    j'ai acheté un tapis pour Noël a ma fille , elle l'a mis que pour aller en concours et les strass ce sont décrochés ( ancien modèle) je me suis donc rendue en magasin pour faire par de mon problème et on me l'as gentiment échangé. Ma fille a mis sont nouveau tapis une SEULE fois et les strass se défont déjà ! elle est déjà a son deuxième tapis de la gamme. Je suis très déçue car on achète souvent la marque et nous avons peu de problèmes.
    Je déconseille ce tapis si vous avez des jambes non fixes ou des grandes jambes .

    Antwoord van Wed'ze :


    Bonjour Cathy, Je vous remercie d’avoir pris le temps de partager votre avis sur le tapis strass. Je suis désolée que vous soyez confrontée à ce problème. Grâce à vos avis nous avons pu relever ce défaut, nous avons donc prit la décision d’apporter des modifications sur ce modèle. Suite à votre échange il est possible que vous ayez eu de nouveau un ancien modèle et j’en suis désolée. En effet, depuis les modifications nous n’avions pas eu de retour concernant le décollement des strass.Afin de vous satisfaire je peux vous conseiller de vous rendre de nouveau en magasin afin de procéder à un échange ou un remboursement du tapis.En espérant avoir répondu à vos attentes, je vous souhaite une agréable journée Cordialement
    Mathilde, assistante chef de produit Fouganza.

    Cathy find this answer useful

NAAR BOVEN