• Rijzweep Riding ruitersport fuchsia/grijs 50 of 65 cm
  • Rijzweep Riding ruitersport fuchsia/grijs 50 of 65 cm
  • Rijzweep Riding ruitersport fuchsia/grijs 50 of 65 cm
  • Rijzweep Riding ruitersport fuchsia/grijs 50 of 65 cm

Rijzweep Riding ruitersport fuchsia/grijs 50 of 65 cm

Ref :
8296862
Pluspunt
Verkrijgbaar in twee lengtes: 50 cm en 65 cm. Ideaal voor jumping, de lengte van 50 cm hindert de bewegingen niet!
Users reviews
4.1 / 5 227 beoordeling
4,99 €*

6 BESCHIKBARE KLEUR(EN)

  • Rijzweep Riding ruitersport grijs/zwart 65 cm
  • Rijzweep Riding ruitersport fluo-oranje/zwart 65 cm
  • Rijzweep Riding ruitersport fuchsia/grijs 50 of 65 cm
  • Rijzweep Riding ruitersport turquoise/marineblauw 50 cm
  • Rijzweep Riding ruitersport marineblauw/turquoise 65 cm
  • Rijzweep Riding ruitersport grijs/zwart 50 cm

Voordelen

Ergonomische greep
Ergonomische en antislip greep, geschikt voor kinderen en volwassenen.
Sterk
Kern in buigzaam polycarbonaat.
Veelzijdigheid
Lengte 50 cm: ideaal voor pony's of jumping Lengte 65 cm: veelzijdig

DE KENMERKEN

Lengte
50 cm/65 cm
Kleuren
fuchsia en grijs
Samenstelling
handvat : 100.0% Rubber Handpalm : 100.0% Rubber Zadelboog : 100.0% Polycarbonaat
Ontworpen voor
versterking van de beenhulp van de ruiter (maat 65). Aanmoedigen van het paard voor een hindernis, na een weigering (maat 50).
Garantie
2 jaar

TIPS

Onderhoudsinstructies
Geen onderhoud vereist.
Opslag Tips
Plat opbergen, op een droge en schone plaats.
Gebruikslimiet
Het gebruik van de zweep is verboden bij PonyGames.

Bijkomende informatie

Lengte
verkrijgbaar in lengte 50 en 65 cm
Klapper
Open klapper

Users reviews

4.1 / 5 227 beoordeling
195 gebruikers bevelen dit product aan
Favorable review more useful
That review has been deposited on this product version
Man
30-39
20 August 2014
Gebruikt voor 2 tot 8 weken
Excellent, well priced crop.
Perfect Length for jumping Too short for general riding

A really great comfortable crop. The clapper really works, need to to hit the horse at all hard, a very gentle tap produces a sharp noise that seems to be enough to wake him up!

Critical review more useful
That review has been deposited on this product version
Vrouw
60 of ouder
11 August 2015
Gebruikt voor 3 tot 6 maanden
Cravache Riding
Bonne prise en main Ce casse vite

Je suis décue de cette achat, au bout de 6 mois le bout de la cravache c'est casé alors que j'en prenais soin pour ne pas qu'elle ce casse. J'ai essayé de recoller l'embout mais cela na pas fonctionné le bout c'est encore une fois cassé duant ma reprise...
Je conseil cette cravache pour les débutant ou petit nuiveau

Antwoord van Wed'ze :

Bonjour Madame,

Je vous remercie d'avoir donné votre avis sur la cravache Riding Fouganza. Je suis désolée que votre achat vous ait déçu.
Le problème que vous avez rencontré n'est pas normal d'autant plus que vous avez pris soin de votre cracache.
Il est très probable que votre produit soit défectueux.
Je vous encourage donc à vous rendre en magasin Décathlon afin de procéder à l'échange de votre cravache.

Bien cordialement,
Marie, Assistante chef de produit Fouganza

Juliette find this answer useful

  • Vrouw
    Jonger dan 20
    01 July 2016
    Gebruikt voor 2 tot 8 weken
    That review has been deposited on this product version
    Leuk zweepje
    Gemakkelijk te gebruiken, toffe kleurtjes Geen touwtje om rond je pols te doen

    Mooi en leuk zweepje in alle formaten en kleuren. Spijtig zit er geen lus aan om je pols door te steken.

  • 03 July 2012
    That review has been deposited on this product version
    uitstekend
    alles niets

    het is een uitstekende zweep. en van de vorige reactie een bandje voor de pols is echt niet goed !!! want ik heb het ook maar gebruik het nooit. want als het paard verschiet of je valt eraf moet je je zweep altijd laten vallen of er kunnen ongelukken gebeuren. dus gebruik nooit een bandje !!! dat zegt mijn lerares van mij ook altijd !! xxx

  • 29 April 2012
    That review has been deposited on this product version
    Goed
    de zweep geen koordje voor rond de pols

    Het is een hele goede en krachtige zweep maar het is wel spijtig dat er geen koordje voor rond de pols is. Daarom zou ik het product wat aanpassen en er een koordje rondmaken.

U hebt misschien ook interesse in deze producten

Rijzweep Schooling voor kinderen ruitersport paars/roze 56 cm
2,99 €*
4.10 / 5 175 beoordeling
    Ontwarrend glansmiddel voor de ruitersport 150 ml
    2,99 €*
    4.60 / 5 91 beoordeling
      Rijbroek Accessy ruitersport dames zwart
      14,99 €*
      4.20 / 5 438 beoordeling
        Halster + halstertouw Winner ruitersport bordeaux/zwart - maat pony en paard
        19,99 €*
        4.50 / 5 466 beoordeling
          NAAR BOVEN